tag:blogger.com,1999:blog-4421671858743062123.post4859804454079366323..comments2023-10-24T13:39:03.730+03:00Comments on Rahkamuija: Sähköistä tunnelmaa - LaPierre SX800Rahkamuijahttp://www.blogger.com/profile/04970824588608459269noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-4421671858743062123.post-54648114316104559532017-05-18T17:26:25.513+03:002017-05-18T17:26:25.513+03:00Sähköpyörät tulee yleistyyn Suomessakin varmasti, ...Sähköpyörät tulee yleistyyn Suomessakin varmasti, kun jo Etelä- ja Keski-Euroopassa niitä myydään kuin leipää. Tuo on ihan totta, että akun riittävyyden kanssa pitää olla hereillä, jos ajaa pidempää matkaan. Juuri puhuttiin tästä, akun keston jaksottaminen on hankalaa, jos ajaa vaikka ensin maastossa ja loppumatkasta pidemmän siirtymän kotiin. Maantiesiirtymä kun ei syö akkua yhtään samalla tavalla, kuin maastossa rytyyttäminen. Rahkamuijahttps://www.blogger.com/profile/04970824588608459269noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4421671858743062123.post-72257445004657941792017-05-16T14:01:44.127+03:002017-05-16T14:01:44.127+03:00Mielenkiintoisia nuo sähköpyörät. Ajelin Espanjass...Mielenkiintoisia nuo sähköpyörät. Ajelin Espanjassa vuoristossa sähköpyörällä, tuollaisella maasturilla, karvan vajaat 50km. Se mitä ei tule ajatelleeksi, on se, että akun riittävyyttä täytyy seurata. Jos on pidemmällä reissulla ja tarvitsee paljon sähköavusteisuutta, niin silloin on hyvä olla vara-akku mukana. Pyörä on muuten älyttömän raskas ajaa. Sekin reissu minkä Espanjassa ajelin oli todella mäkinen niin osalla kuskeista loppui akku ja silloin on oltava vara-akku mukana. Vaan onneksi näillä reissun järjestäjillä oli vara-akkuja. Itsellä jäi akkua vielä 36% jäljelle, joten olisin voinut ajella pidempään...Anonymousnoreply@blogger.com